20 юни, 2008

Завърнах се от Истанбул!

Завърши семинарът в Истанбул, в който участвах по покана на Международния републикански институт.

Вчера се завърнах в София с ето това:

Posted by Picasa

Текстът гласи:
Сертификат за завършване
Издава се на Илия Марков като признание за участието Ви в
ЕЕМПЛ (Европейски и евразийски млади политически лидери) симулация на кампания
Проведена от 16 до 19 юни, 2008г.

И за Вашата продължаваща отдаденост към
Напредъка на демокрацията по света.

Подписите са на директора за Европа на Международния републикански институт и на неговия президент - Лорн У. Крейнър.

Много съм доволен, особено от последното изречение. :)

А още по-доволен съм от самата работилница (семинар). Беше симулация на президентски избори в измислена държава (Коватия) в Югоизточна Европа. Бяхме разделени на три отбора / партии. Аз бях разпределен в дясната и про-западна Народна партия на Коватия. При разпределянето на ролите в щаба на мен се падна тежката отговорност да съм кандидат-президент на партията ни.

Мисля, че се справихме - с 13:5:5 гласа или 56,5% спечелихме изборите в първия тур.

Ще се опитам да разкажа още в близките дни. Само едно наблюдение - американците са голяма работа.