02 септември, 2008

Браво, Бербо!

Българин отново е сред най-добрите футболист в Европа и света


Всички, които ме познават, а и тези, които са гледали участието ми в "Булевард България" по РЕ:ТВ с Николай Камов, където коментирахме ситуацията в ЦСКА, преди няколко месеца, знаят, че съм заклет левскар. А някои може би си и спомнят как преди години, когато Бербатов "прохождаше" в "големия" футбол в ЦСКА съм казвал, че от него няма да стане нищо и че няма достатъчно качества. Е, време е да си взема думите назад и да си призная, че съм грешал. Ама страшно много!

Трансферът на Митко в Манчестър Юнайтед (един отбор, който след Левски, ми беше любим по едно време и сега май пак ще ми стане такъв) само легализира един прост факт - Димитър Бербатов е един от най-добрите футболисти в света. Това не е от днес или вчера - Митко беше надскочил нивото в Тотнъм още преди 2 сезона и още тогава трябваше да отиде да играе в по-добър отбор. Но както казва българският колективен разум "Всяко зло за добро". Може би тези допълнителни години в Тотнъм му позволиха да натрупа необходимото за всеки факир от такъв ранг самочувствие. За да може да израстне също толкова и в Юнайтед.

Успех, Митко!

За допълнително надъхване - видео с брилянтните попадения на Бербо:


Снимки и видео, видени и взети от: Всеки ден

Няма коментари:

Публикуване на коментар