09 декември, 2007

Пътуване до Белград - блогването невъзможно

Когато тръгвах за Белград искрено се надявах, че ще имам време да пиша в блога си как протича конференцията за млади политически лидери, организирана от няколко американски международни организации.

Оказа се обаче, че програмата е толкова натоварена, че не ми остава почти никакво време за писане, пък на моменти и за сън...

Много съм впечатлен от цялостната организация на мероприятието.

Преди всичко съм много доволен от това, че хората, които участват са наясно за какво са дошли и всякакси се опитват да се социализират и да опознават другите участници. Например аз си поставих за цел на всяко хранене или кафе пауза да седя с различни хора и да си говоря с тях и засега се справям.

Обученията и лекторите също са много добри. Харесва ми, че нещата са много конкретни и практически-насочени, няма сериозни теоретични разработки и прочие.

Освен това в Белград успяхме и да се позабавляваме (отдавна не съм излизал в София и няма да правя сравнения, но нощният живот е на високо ниво) и да си създам някои приятелства с някои сърби, македонци, босненци и албанци, които смятам да развивам и занапред.

Смятам да ви разкажа повече за Белград и конференцията, след като се върна в София, което трябва да е утре (живот и здраве). Засега толкова. Приятна вечер! :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар