09 ноември, 2007

Движим ли се в правилна посока?

Смятах тази вечер да си почина от компютри и писане, но има интересни неща, които не мога да отмина с лека ръка. В крайна сметка май ще ми станат 3 публикациите за вечерта - няма значение, надявам се да са ви интересни.

Второто "нещо", което пиша, започвам с позитивни чувства. Различни информационни източници съобщават, че за убийството на Ангел Димитров - Чората, известен (недоказан) бандит, пребит до смърт от полицаи в Благоевград, отговорните лица са получили общо 91 години затвор - тоест доста тежки присъди. Няма да резюмирам случката от преди около 2 години - всеки знае как се използва Гугъл, можете да намерите много информация.

Защо съм позитивен? Нека си сложим честно ръката на сърцето и да си признаем, че дори най-фанатизираните противници на мин. Петков, управлението на БСП и тройната коалиция тотално бяха забравили за този случай. Никъде в общественото пространство не се пишеше и не се говореше за това. И въпреки всичко случаят не потъна тихо вдън гори тилилейски, ами завърши и то с осъдителна присъда.

Не съм бил на мястото в онази нощ. Даже бях доста далече оттам, на другия край на континента ни. Оттогава досега винаги съм подкрепял теорията, че убийците трябва да си получат заслуженото...ако го заслужават. Оставих на българския съд да реши кой е прав - както би трябвало да бъде и ето че има решение. Може би занапред ще трябва повече да се доверявам(е)...

За мен това е добрата новина от деня...

Няма коментари:

Публикуване на коментар