16 септември, 2007

Местя се!

Здравейте от новия ми блог. Ако някой досега е следил писанията ми (макар и да не бяха особено чести) знае, че предишния се поддържаше на gospodin_I.bloghub.org

По едно време обаче материалите, които бях писал в продължение на повече от 2 месеца просто се изпариха, скоро след това блогът ми просто изчезна, с което тотално ме убеди, че е време за смяна на обстановката. Та ето ме тук! Все пак се надявам, че старият Господин И ще изплува от виртуалното небитие в някакъв момент и ще мога да си възстановя всички материали, които съм изписал за около 2 години откакво блогът ми съществуваше.

Съжалявам само за това, че докато блогът ми не работеше ме бяха "напушили" доста размисли (и страсти), които просто не можах да споделя с вас (не знам дали щяха да ви интересуват така или иначе, но все пак имам нещо, за което да съжалявам :) ).


Няма коментари:

Публикуване на коментар