17 март, 2009

Господин И на 1/4 век

Да, днес ставам на 25. Годините ми не са нищо особено като житейски опит - имало е и върхове и падения, но като цяло са били щастливи години. Най-показателното е, че не съжалявам за нищо.

От друга страна, ако има нещо, с което се гордея, то е хората около мен. Родителите ми, сестра ми и мъжа й, племенницата ми, всички роднини, жената до мен, приятелите ми били те близки или малко по-далечни (но никога прекалено отдалечени), които през последните годни се увеличават с големи темпове.

Благодаря ви, че ви има! :)

Тази статия не може да става прекално дълга, тъй като не обичам да говоря толкова много за себе си. Но за да завърша подобаващо, нека ви кажа нещо забавно:

Един приятел ме попита какво искам да ми купят за рожденния ден.

"Депутатско място" отговорих.

Оказа се, че всички били изкупени.

Шегата настрана, но всяко нещо идва с времето си и с много труд разбира се. Аз съм убеден, че пред мен, както и пред всички нас предстоят най-добрите времена.

До скоро!

10 коментара:

  1. Уууу, дъртак!:-)

    Жив, здрав, прав и корав!

    ОтговорИзтриване
  2. Честито!

    Според днешните медицински постижения бих ти пожелал да е минала една четвърт от живота ти, но нека не се бъркаме в Божиите дела, пък и в делата на фармацевтичната индустрия ...

    ОтговорИзтриване
  3. Я,ТЛКОВА МАЛЪК,А ПЪК ТОЛКОВА УМЕН!ДА СИ ЖИВ И ЗДРАВ И МНОГО,МНОГО КЪСМЕТЛИЯ И ЩАСТЛИВ!

    ОтговорИзтриване
  4. Да си жив и здрав, бачо Илия. И да ти се изпълнят всички мечти, без тия които смятам за малко неразумни политически ;-)

    ОтговорИзтриване
  5. Поздрави и от мен: жив и здрав да е юбиляра! И като навлиза във времето на зрелостта бих си позволил да му пожелая такъв растеж в самоосъзнаването, че в един момент най-решително да загърби левите илюзии :-) (Това последното беше шега, но не съвсем...)

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря на всички за пожеланията!

    Много ценя възможността да ви познавам (макар и някои от вас само виртуално) и да общувам с вас!

    ОтговорИзтриване